גרם מדרגות – אלוהים נמצא בפרטים הקטנים

by Updated: Jul 23, 2020blog0 comments

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים – חושבים מראש 3

סדרה בנושא פרטים, משמעותם וחשיבותם שם (בחו”ל) וכאן בישראל

אומרים שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים ואני טוען שהוא נמצא במחשבה מראש, זו שרואה את התמונה הכוללת ויודעת לחשוב ולתכנן לפני ולא אחרי, ונותנת תשומת לב לפרטים הקטנים.
חזרתי מביקור קצר באירופה, תייר שבא לנקות את הראש, לפגוש אנשים מקסימים, ליהנות ולשכוח לרגע. אך מה לעשות שהעין והמוח שלי רואים גם דברים אחרים ממה שתייר רגיל בדרך כלל רואה? אצלי הם רואים פרטים, הם רואים תשומת לב והקפדה, הם רואים חשיבה מראש, הם רואים דאגה וכבוד לזולת, הם רואים דאגה לחיי אדם וחיות ודאגה לאיכות הסביבה.
וכשאני רואה פרטים, מיד מכה בי המחשבה: למה אצלנו זה לא יכול להיות כך? למה לעזאזל בישראל לא חושבים לפני? למה בישראל חיי אדם כה זולים?

סדרה זו שקראתי לה אלוהים נמצא בפרטים הקטנים - חושבים מראש, או Think Ahead החלה להתפרסם בפייסבוק ב-2015. מדי פעם מתווספים לה עוד פרקים, כי הרי לא חסרים במקומותינו פרטים הדורשים טיפול, רק צריך להסתכל מסביב, לרצות לראות ולהבין.
כולי תקווה שלמישהו/י גם 'ייפתחו העיניים' בעקבות פוסטים אלו והוא/היא גם יעשו מעשה לרווחת וביטחון כולנו.

גרם מדרגות

סתם גרם מדרגות ברחוב, בעצם לא סתם, מישהו חשב שחיוני לסמן את המדרגה הראשונה והאחרונה בפס צהוב כדי שהולכי הרגל לא ייתקלו ולא יפלו. ככה זה כשחושבים על אחרים… הפתרון הפשוט הזה מופיע בכל מקום, ברחוב, במבנים, בתחנות רכבת ואוטובוס ועוד. חלק גדול מהסימונים הם לא רק צבע, אלא פס זוהר כתום, שיראה גם בלילה.

והמעקה…בשני הצדדים כמובן ולא על קצה המדרגה, סגור ובטיחותי, עשוי כהלכה ומיועד להחזיק מעמד שנים רבות בסביבה העירונית.

אופניים בעיר עם רמזור מיוחד

Copyright © כל הזכויות שמורות. אין להעתיק בכל דרך ללא קבלת אישור מראש ובכתב

רוצים להגיב? תגובות והערות תתקבלנה בברכה וחלקן אף יפורסם ללא פרטים מזהים.

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Pin It on Pinterest

Skip to content